Mollie en Kelly de beste serviceprovider in TIJDROOF

Mollie beweert – evenals enkele andere CCV providers – SNELLE betalingen en goede verwerkingen van je incasso’s en betalingen.

Dat beweren ze. Ze beweren ook te werken volgens de WFT. Dat is allemaal prima als je maar geen domme arrogante medewerkers op je support hebt zitten die weten dat ze ANONIEM zijn.  Waarom zijn zij juist anoniem ?

Ook de directie houdt zich ergggg schuil.

Wij hadden ons aangemeld voor betalingen via Mollie. Bankrekening wordt geverifieerd. Daarmee moet het voldoende zijn denk je. Neen dat was het niet. Telkens worden documenten afgewezen en uiteindelijk blijkt dat men zelf de VERKEERDE documenten opvraagt of afgaat op andere ondernemingen van ons ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Ik vind dat een rare gang van zaken en zeg, dat als het ons toekomende geld niet wordt doorgestort aangifte zal volgen omdat het VERDIENMODEL van Mollie bestaat uit het incasseren van gelden die NIET worden doorbetaald omdat de gegevens zogenaamd niet zouden kloppen. Ja logisch als je als support ?? Kelly  ??  de VERKEERDE gegevens opvraagt !

MBO Trien Kelly wil dat uitleggen en wil bellen, prima leg maar uit denk ik dan, maar ze kan NIET UITLEGGEN ! Ze schreeuwt als een arrogante tante nogmaals dat wij, ik, de klant het verkeerd hebben gedaan en de goede gegevens moeten leveren, die niet aan te leveren zijn ook niet via het zo geavanceerde dashboard van Mollie.

Kortom het heeft weken geduurd, vele uren werk, veel TIJDROOF door Kelly van Mollie of Mollige Kelly en zonder enige vorm van fatsoenlijk handelen.

SLUIT JE NIET AAN BIJ MOLLIE en laat je tijd niet roven door DOMME KELLY

meer informatie   ?  zie http://www.humaanlokaal.be

Advertenties